1с Підприємство

1С: Управління виробничим підприємством

«1С: Управління виробничим підприємством» – універсальне рішення для оптимізації та запуску всіх бізнес-процесів. За допомогою програми формується єдиний інформаційний ресурс для ефективного управління компанії чи бізнесу будь-якої величини. Програма має велику кількість конфігурацій залежно від галузі застосування та масштабів роботи. Співробітники нашої компанії можуть доопрацювати прикладне рішення під будь-які завдання компанії, а  платформа залишиться тією ж.

Навчання програмі "1С: Підприємство"

 

Насправді часті випадки, коли потрібна не лише установка програми, а й повне налаштування. Крім цього, необхідно розібратися у всіх функціях, навчити персонал. У цьому випадку допоможе наша компанія. Послуга має такі переваги:

  • Не витрачається час на самонавчання, яке не дає потрібного результату;
  • Процес освоєння матеріалу не займе багато часу;
  • Отримання «повної картини»: методика роботи, взаємозв'язок різних функцій тощо;
  • Виключення помилок під час роботи з програмою. Час, витрачений на  навчання «1С: Підприємство» значно менший, ніж терміни виправлення помилок;
  • Правильне використання інструментів системи та ін.

У процесі навчання ви освоїте швидку автоматизацію всіх робочих процесів, доопрацюєте необхідний функціонал, зможете інтегрувати 1С з іншими системами. Розробите довідники, документи, регістри та багато іншого.

Переваги застосування «Підприємство: 1С»
Для підприємства головними перевагами застосування 1С є:

  1. Зручний контроль та можливість ведення одразу кількох підприємств, використання впровадження двох систем оподаткування. Наприклад, для одних – загальну, для інших – спрощену.
  2. Для холдингів надається можливість створення спільної інформаційної бази, яка охопить усі організації, що до нього входять.
  3. Кожен працівник отримує індивідуальний доступ до даних відповідно до статусу.
  4. Оперативний контроль даних, що вводяться.
  5. Висока надійність та продуктивність.

Область застосування ПЗ досить широка, оскільки розроблена на вирішення конкретних завдань. Залежно від галузі застосування має певний набір функцій. При цьому допускається суміщення стандартних функцій із галузевими можливостями відповідно до індивідуальних завдань бізнесу.

Будь-яка програма "1С:Підприємство 8.3" адаптується до кожної галузі. Наприклад, для роботи автосервісу, аптеки, магазину взуття чи одягу тощо.

Установка ПЗ «1С: Підприємство 8.3»

Скориставшись нашою послугою із встановлення програми, ви  можете використовувати програмне забезпечення як окремий продукт, так  і разом з іншими програмами даної лінійки. Наприклад,  з MS Office або внутрішнім програмним забезпеченням компанії. До областей, що автоматизує «1С: Підприємство», належать:

  • Автоматизація усієї бухгалтерії підприємства, в тому числі податковий облік, фінансова звітність тощо;
  • Ведення роздрібної торгівлі та складського обліку;
  • Повне керування виробництвом, облік витрат, розрахунок собівартості;
  • Автоматизація діловодства, ведення правильного документообігу, організація роботи та співпраці всіх відділів;
  • Ведення кадрового обліку, управління персоналом та багато іншого.

Таким чином, установка «1С:Підприємство 8.3» дозволить керувати різними сферами діяльності підприємства без зусиль та витрат  часу.

Особливості «1С Управління торговим підприємством»

Програма «1С: Підприємство 8.3 Управління виробничим підприємством» оптимізує виробництво та продаж будь-якої продукції, а саме:

  1. Налаштовує процеси роботи, виключаються простої.
  2. Запобігає зривам планів продажу через завантаженість ресурсів.
  3. Покращує процес продажу товарів, послуг, а також унеможливлює збільшення складських залишків.
  4. Знижує виробничі витрати.
  5. Робить роботу прозорою, керованою та швидкою.

Завдяки гнучким налаштуванням установка 1С підходить для  будь-якого типу роздрібної та оптової торгівлі. Функціонал налаштовується та розширюється завдяки підключенню/відключенню певних  функцій. Наприклад, опції, призначені для великих компаній, відключаються при налаштуванні софту для малого підприємства. Наші фахівці допоможуть налаштувати всі бізнес процеси, розібратися в тонкощах роботи програми без додаткових витрат часу та фінансів.

Що включає Управління торговим підприємством?

Наша компанія також допоможе оптимізувати керування торговим підприємством. Послуга включає оптимізацію наступних бізнес-процесів:

  • Допоможемо автоматизувати ланцюжок продажів, починаючи від комерційної пропозиції, оформленням повернення, відправленням рахунку тощо;
  • Для налаштування бази клієнтів впровадимо систему CRM. З її допомогою зручно вести докладну інформацію щодо кожного клієнта. Планувати та управляти угодами, обробляти заявки покупця, контролювати роботу менеджерів, оцінити маркетингові рішення та ін.
  • Програма має великі можливості у контролі та управлінні закупівлями: моніторинг цін, формування замовлення, складання графіка платежів та поставок.
  • Контроль складських запасів. Система веде всі операції, зокрема, переміщення та продаж товару.
  • Моніторинг та показники діяльності. Власник може аналізувати роботу компанії, виявляти помилки, ставити та виконувати цілі та завдання.

Головна функція програми – оцінка балансу підприємства. За допомогою ПЗ можна контролювати кошти, аналізувати дані, проводити взаєморозрахунки з клієнтами та постачальниками.Наше навчання та налаштування «Управління торговим підприємством» повністю відповідають поставленим перед розробниками завданням. Пропонуємо нову оновлену

1 година


грн 576 годину

  • 1 година роботи програміста
  • Встановлення оновлень
  • Доопрацювання змін
  • Програмування
  • Он-лайн допомога
  • Консультації
  • Адміністрація сервера

Старт


грн 5760 годину

  • 11 година роботи програміста
  • Встановлення оновлень
  • Доопрацювання змін
  • Програмування
  • Он-лайн допомога
  • Консультації
  • Адміністрація сервера

Оптовий


грн 11520 годину

  • 11 година роботи програміста
  • Встановлення оновлень
  • Доопрацювання змін
  • Програмування
  • Он-лайн допомога
  • Консультації
  • Адміністрація сервера
Кнопка звʼязку