Налаштування IP-телефонії

Налаштування IP-телефонії

Як послуга, налаштування IP-телефонії давно доступна на ринку українських IT-послуг. Абревіатура «IP» розшифровується як Internet Protocol – міжмережевий протокол, що забезпечує голосовий і відеозв'язок.

Під IP-телефонією мається на увазі складний механізм взаємодії комунікаційних протоколів, який перетворюється на логічний для телефонного зв'язку набір номера, додзвон, обмін двостороннім голосовим спілкуванням, відеозв'язок у мережі Інтернет. Висока швидкість і якість виконання цієї телефонії досягаються за рахунок того, що інформація подається в стислому, цифровому вигляді і тому не викликає навантаження мереж.

Можливості IP-телефонії багато в чому перевершують можливості аналогового або цифрового зв'язку, оскільки мають широкий спектр додаткових функцій, таких  як: голосове привітання, створення черги очікування та переадресації викликів, запис та зберігання телефонних переговорів, голосова пошта і т.д.


АТС для офісу

АТС – це автоматична телефонна станція, яка підлаштована під роботу конкретної компанії. На відміну від звичайної телефонної станції АТС призначена на обслуговування обмеженої кількості користувачів (співробітників організації). Може бути внутрішньою, обслуговувати внутрішні номери, і зовнішньою, обслуговувати абонентів незалежно від їх географічного розташування.

Установка АТС для офісу позбавляє клієнта необхідності підключати кожного абонента до окремої лінії зв'язку. Офісна АТС може працювати по кількох каналах зв'язку, кожен з яких має свої особливості.

Аналогова станція має невелику потужність, і призначена для підключення до міських мереж. Найчастіше використовується для дрібних офісів, магазинів і т.д.

Цифрова АТС забезпечує швидку передачу сигналу завдяки налаштуванню програмного забезпечення та оцифрування сигналу, що передається. Найбільший функціонал і якість послуги має IP-АТС, що забезпечує зв'язок без прив'язки до географічного знаходження абонента. А потужність IP-ATC дає змогу покрити запити навіть call-центру.

ІР-телефонія: налаштування

Налаштування IP-телефонії дозволяє багато в чому спростити життя навіть найбільш завантаженого офісу:

  1. Дозволяє синхронізувати роботу електронної та голосової пошти.
  2. Реалізація конференц-зв'язку.
  3. Можливість налаштування опції «Віртуальний секретар».
  4. Управління дзвінками (черговість, розподіл абонентів, переадресація викликів).
  5. Можливість запису дзвінків, їх зберігання на хмарі.
  6. Автоматичний прийом електронної пошти, факсів.
  7. Можливість створення облікового запису абонента, синхронізація облікових записів, ведення контролю за передачею даних.

 

Налаштування IP-телефонії дозволяє реалізувати як основні функції, що надаються стандартними телефонними мережами, так і  потреби кожного клієнта виходячи з його запитів. Індивідуальний підхід до кожного клієнта можливий завдяки інтеграції програмного забезпечення та комп'ютерних мереж. Так, IP-телефонія дозволяє багато в чому прискорити та покращити роботу офісу завдяки розширеним можливостям: здійснення контролю за викликами, створення голосової пошти, реалізація записів розмов, організація корпоративної мережі, реалізація міжнародної переадресації викликів, покращення якості міжнародного зв'язку за умови зниження її вартості, створення безпечних інформаційних мереж тощо.

ІР-телефонія: підтримка

Підтримка IP-телефонії здійснюється в кілька етапів і передбачає:

  • визначення вступних цілей та завдань від телефонії;
  • підбір та налаштування обладнання, розгляд варіантів покупки або його оренди;
  • встановлення програмного забезпечення, встановлення ОС на сервер;
  • налаштування маршрутизації дзвінків, створення номерів телефонів;
  • налаштування міжнародної комунікації (за потреби);
  • налаштування та перевірка роботи додаткових послуг (запис розмов, синхронізація даних акаунтів, запис автовідповідачів, формування черги дзвінків тощо);
  • моніторинг працездатності системи, виключення збоїв у роботі.

При необхідності налаштування Айпі телефонії в офісі можете звернутися за допомогою  в нашу компанію.
 

Телефонія для офісу

Підключення IP-телефонії в офісі відразу вирішує безліч завдань. Головне з них – забезпечення безперебійного зв'язку у будь-якій точці офісу. При цьому не потрібно витрачати час та ресурси на закупівлю додаткового обладнання. Підійде абсолютно для будь-якого бізнесу.

 IP-телефонії для офісу

Установка IP-телефонії вирішує цілий комплекс проблем та завдань у роботі офісу:

  1. Ваш офіс повноцінно функціонує незалежно від місця його локації, у разі переїзду зміна номерів не відбувається;
  2. Вартість обслуговування IP-телефонії значно менша від вартості обслуговування аналогового зв'язку, при цьому її функціональні можливості в рази більші;
  3. Кількість абонентів, що підключаються, коригується в залежності від потреб клієнта, є можливість підключати до телефонії співробітників з інших міст та країн;
  4. Управління та адміністрування телефонії дозволяє створювати віртуальні голосові помічники, вести запис розмов, зберігати дані на хмарі;
  5. Система дозволяє проводити аналітику залучення співробітників у роботу, моніторити активність телефонних переговорів, їх частоту та специфіку, що особливо актуально для сall-центрів, телефонних продажів та сервісних служб;

Крім цього, наявність IP-телефонії дає можливість створення резервних копій даних про переговори та іншу активність офісу.

IP-телефонії для бізнесу

Установка IP-телефонії дає широкі можливості розвитку бізнесу. Насамперед, вона дає можливість здійснювати контроль за активністю та працездатністю співробітників, проводити аналіз активності клієнтів, їх зацікавленість та отримувати зворотний зв'язок.Особливо це актуально для Call-центрів, спеціалістів з активних телефонних продаж, сервісних центрів, громадських організацій та інших, робочий процес яких пов'язаний з постійним перебуванням у телефоні. Крім того, наявність IP-телефонії дозволяє організувати офіс вдома, наймати людей для віддаленої роботи або залучати фрілансерів. Організація IP-телефонії дозволяє бізнесу вийти на міжнародний рівень, залучаючи до роботи іноземних громадян або мати постійний зв'язок із іноземними філіями.

 

Кнопка звʼязку